keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Hellurei ja hellät tunteet! Tänään oli punnitus.. Joopajoo, jotkut olivat pienesti pettyneitä mun suoritukseen. Paino viikko sitten tänne saapuessanihan oli 43kg. Viikon tavoite oli nostaa painoa vähintään 0,8kg. Liikaa mielestäni yhdessä viikossa. Niin tai näin, vaaka näytti 43,5kg. Puoli kiloa, kolmesataagrammaa tavoitteesta. noh, ainakin mä oon ihan tyytyväinen, et mun suunnitelma on jotenkin onnistunut. Viimeinen sysäys tuli siis aamupalalla, söin kaiken mahdollisen mitä oli saatavissa, join monta lasia maitoa ja vettä (valitin janoa, siksi sain). Punnitus oli n. tunti aamupalan jälkeen. En käynyt vessassa, sinnittelin punnitukseen asti, vain varmistaakseni ettei grammaakaan mene hukkaan noita huijatessa, harmi vaan et noi on kaiken jo nähnyt, en onnistu kunnolla huijaamaan ellen keksi jotain ihan yyber-nerokasta.. Ens kerralla oon kuulemma ensimmäinen joka punnitaan, heti herättyäni, ettei tämä toistu enää.

Lounas myöhästyi TAAS. Kieltäydyin siitä kokonaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti