torstai 12. lokakuuta 2017

Ei polku tää vie mihinkään....

...paitsi hautaan.

Pitäis päivittää toi ikä 27 vuotiaaks... pitäis päivittää toi paino 41kg...
En muista koska viimeks oon kirjottanu. Enkä sitä millon oon ollu näin pohjalla.

Enkä ees sitä kuinka paljon mä odotan että tää kärsimys loppuu. Parempi olis kaikille. Kaikille. Mä tunnen sen mun väsyneessä ja riutuneessa kehossa, että tää kärsimys on kohta ohi. Kirjoitan tätä nyt sairaalan sängyllä, letkuihin kiinnitettynä. Tunnen kun mun sydän hakkaa epärytmissä ja välillä niin hitaasti että odotan sen pysähtyvän. Allekirjoitin elvytyskiellon.

Kaikki mun ympärillä on sumeeta, kaikki mun lähellä itkee. Mä en pysty enää. Mä oon aivan kylmä ja kuiva. Mä luulen että tää on viimenen kirjotus jonka tänne ite teen. Annan mun rakkaalle siskolle tunnukset jotta hän voi tulla teille uutiset kertomaan kun mun aika on loppu täällä.

Älkää muistako mua anoreksiasta. Tai muistakaa, mutta varoittakaa ja auttakaa muita. Mua ei pystytty auttamaan. Olkaa armollisia itsellenne, sitä mä en koskaan ollut.. Rakastakaa itseänne.

Mä jaan tän linkin myös ensimmäistä kertaa mun someen, kaikki saa kerralla tietää. Teillä elämä jatkuu, nauttikaa siitä. Älkää murehtiko tai surko.

Hautajaisissani pukeutukaa mustaan, mutta vain koska se on tyylikästä. Tanssikaa ja naurakaa, muistelkaa hyviä hetkiä, älkää poismenoa. Juokaa skumppaa ja juhlikaa sitä elämää jonka sain elää, sitä parempaa osaa siitä.

Mä rakastan teitä kaikkia, lapsiani yli kaiken. Opettakaa lapsilleni kuinka rakastaa itseään. Mä en siihen ikinä kyennyt.

Nyt on mun aika sanoa kiitos ja hyvästi. Mä tulen vielä takaisin paremmassa muodossa. Uskon uudestisyntymiseen. Sitten elän paremmin. Nähdään!

Xoxo Carolina<3

Ainiin. Jos Samir luet tätä; Anna anteeksi kaikki.

3 kommenttia:

  1. Voi ei! Taistele, ihmisellä on vain yksi elämä ❤️

    VastaaPoista
  2. Mieti kuinka paljon lapsesi kaipaisivat äitiään! Toivon sinulle paljon voimia ja tahtoa voittaa sairaus.

    VastaaPoista