perjantai 22. maaliskuuta 2013

Tänään mä oon ollut kiltisti. Hymyillyt kaikille, myötäillyt kaikkia ja jopa syönyt kaiken mikä on naaman eteen kannettu. Kaikki on peliä. Sairasta näytelmää. Oon kehittänyt pieniä tai suurempia suunnitelmia tuleville päiville. Niistä ei saa vaan puhua.

Mulla on tällä hetkellä niin hyvä olo. Ei todellakaan syödystä ruoasta eikä todellakaan täällä olosta. Nyt vaan oon pirun hyvällä tuulella. Huomenna on varmaan taas ihan eri ääni kellossa, joten se on pakko nauttia tästä fiiliksestä. Mutta siitäkin huolimatta, näytelmä jatkuu... Onneks mulla on tää kone mukana. En ihan kuole tylsyyteen. Vaikka eihän tässäkään mitään tekemistä ole. Kuuntelen paljon musiikkia. Siitä tulee hyvä olo.

Oon kerennyt ajatella tässä asioita, menneitä ja tätä hetkeä.. Oon pohtinut että kuka mä oikein oon.. Mistä mun elämä koostuu.. Oon päätynyt seuraaviin asioihin:

-Näyttelemisestä
-Valehtelusta
-Pettämisestä (fyysisestä ja henkisestä)
-Luottamuksen rikkomisesta
-Asioiden ja tunteiden piilottamisesta
-Välinpitämättömyydestä
-Vihasta ja vähän siitä typerästä rakkaudesta
-Ilkeilystä
-Totuuden pakoilusta

Tässä on suurin osa siitä niinkutsutusta elämästä missä mä nyt elän ja oon jo jonkun aikaa elänyt. Yhteenvetona tästä vois vaikka kylmästi sanoa: Im a BITCH.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti