torstai 16. toukokuuta 2013

Pähkinäöverit.

Voiko pähkinöitä syödä liikaa? Kyllä voi. Tein sen tänään. Söin ja söin ja söin ja söin. Oksetus. Ahdistus. Vaikee varmaan arvata mitä mä sen jälkeen tein? Lopetinko? EN. Söin lisää, lisää, lisää. Peli oli jo siinä vaiheessa menetetty. Mitä sillä enää on väliä, ajattelin.

Lopulta kaiken sen syömisen jälkeen, vedin puol pakettia jäätelöä. Helpompi oksentaa, maistuukin paremmalle. Jep, kyl mä tiiän. Pähkinät on vaan siitä hankalia oksennettavia, et ne on kovia. Sattuu kurkkuun, Noh, onneks jäätelö auttaa.

Sain lähes kaiken ulos. Mitä jäi jäljelle? Jumalaton morkkis. Itseinho. Miten mä taas repsahdin ahmintaan. Ehkä säännöllisestä ruokailusta jotain apua olis. Ups.

Mulla on ikävä mun lapsia.

Hyvä Suomi!

Tervetuloa, lukija! Hassua kuinka jotakin saattaa mun elämä kiinnostaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti