tiistai 26. maaliskuuta 2013

Lasken päiviä.. Liikaa jäljellä. Ei helvetti. Pää hajoo täällä.. Huomenna on punnitus. Se vähän kauhistuttaa, mitä se vaaka mahtaakaan näyttää. Oon yrittänyt olla kiltisti, en ihan täysin oo siinä onnistunut. Muutamat raivarit tullut vedettyä, mun mielestä ihan oikeutetusti, mut noiden mielestä oon lapsellinen ja vähän liian herkkä. As if. Ei noi vittu tajuu miltä musta tuntuu jos kellonajat alkaa heitellä. Ei ne tajuu et päivärytmin pitää olla sama joka päivä. Oon saanut jonkun verran toteutettua mun masterplania, noiden myöhästelyn ansiosta. Thank God.

Tavoite on asetettu mielestäni vähän liian korkealle; +0,8. Huominen näyttää mitä seuraavaksi tapahtuu.

Ei tässä voi kun tuntea pientä ylpeyttä itsestään: Ovela, Ovelampi, Carolina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti