keskiviikko 15. toukokuuta 2013

"Nyt sun on ihan pakko oikeesti yrittää. Me ollaan susta niin huolissaan. Mä tekisin mitä vaan, et sä parantuisit. Mä haluisin pakottaa noi ruoat sun kurkusta alas, se vaan ei oo vaihtoehto. Puhu mulle, rakas lapsi, puhu mulle. Kerro mulle kaikki mikä sun mieltä painaa. Puhu niistä asioista jotka saa sut hymyilemään. Mä oon tässä sua varten, sun parasta mä ajattelen. Oot mulle äärettömän rakas, oot mun pienin lapsi, mun kuopus. Älä lähde täältä pois ennen mua. Mä itkin viimeks, mä itken edelleen. Rukoilen sun puolesta. Caro, rakas. Sä oot ainut joka pystyy tän tekemään, me muut voidaan vaan yrittää auttaa sua parhaamme mukaan, ja voit uskoa et sen me teemme. Caro kulta. Mä pyydän... Mä rukoilen... Mä rakastan sua niin valtavasti. Pelasta itsesi."


i'm not perfect, mama. 43,8kg.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti