lauantai 4. tammikuuta 2014

Uusi vuosi, uudet kujeet?

Vuosi vaihtui ristiriitaisissa tunnelmissa.. Ilolla jätän vuoden 2013 taakse ja keskityn tulevaan ja parempaan vuoteen 2014. Nyt on mennyt paremmin, loma oli paikallaan. Nyt ollaan myös palattu kotirintamalle, luulin täällä olevan lunta.. Musta ja kolea sää oli vastassa.

Moni varmaan miettii mun painoa, ja kyllä se on noussut. Jouluun ei kyllä tavoitteeni yltänyt, mutta lähellä oltiin; 44,6kg. Nyt, pari viikkoa myöhemmin paino on jo 45,2! Voin siis ylpeänä toivoa onnistumista.. :)

Haasteelliseksi tilanteen taas tekee vanhat tutut kuviot, vanhat tutut ihmiset. Mutta päätös on vain ja ainoastaan mun, annanko ulkoisten tekijöiden vaikuttaa mun mieleen taas.. Ja mä olen päätökseni tehnyt lopullisesti: mä hoidan homman kotiin kunniallisesti vuonna 2014.

Täältä tullaan Elämä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti